مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:172023-05-31سياسي

قاضی زاده هاشمی: سرانه درمان جانبازان در بودجه امسال 570 هزار تومان است


در سال 1400 میزان سرانه درمان 174 هزار تومان بوده است که این عدد اکنون سه برابر شده و امید است با کنترل تورم و جلوگیری از رشد قیمت ها در حوزه درمان و دارو تا آخر سال کافی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس،  سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز (چهارشنبه دهم خرداد) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره توییت اخیر یکی از فرزندان شهدای مطرح کشور اظهار داشت: پدران اینها افرادی بودند که در راه انقلاب و مکتب امام (ره) به شهادت رسیدند و ممکن است فرزندان آنها دچار مشکلاتی شده باشند در همه گروه های جامعه هم اینگونه است، در این خانواده هم معدود و اندک وجود دارد.

وی امروز برای هزینه های درمان جانبازان نیز خبر خوشی داشت و اظهار کرد: تورم بخش بهداشت و درمان از متوسط تورم جلوتر است حال آنکه سرانه درمان در بودجه امسال 570 هزار تومان دیده شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: در سال 1400 میزان سرانه درمان 174 هزار تومان بوده است که این عدد اکنون سه برابر شده و امید است با کنترل تورم و جلوگیری از رشد قیمت ها در حوزه درمان و دارو تا آخر سال کافی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: سرانه درمان جانبازان در بودجه امسال 570 هزار تومان است

قاضی زاده هاشمی: سرانه درمان جانبازان در بودجه امسال 570 هزار تومان است