مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-09اقتصادي

خسارت 1200 میلیارد تومانی سیل به گرمی و انگوت


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: طبق نظر کارشناسان مجموع خسارات وارده به دو شهرستان انگوت و گرمی در سیل اخیر بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.

- صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: مجموع خسارات وارده به دو شهرستان انگوت و گرمی در سیل اخیر، طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان بوده و از مدیریت صندوق بیمه کشاورزی پیگیری کرده ایم تا خسارات محصولات کشاورزان منطقه نیز در سریع ترین زمان ممکن برآورد و پرداخت شود.

وی افزود: برآورد و جبران خسارات وارده به هموطنان در حوزه زیرساخت های راه روستایی، منازل، اماکن عمومی، مزارع، باغات و تأسیسات دامدری پس از امدادرسانی اولیه بایستی در اولویت برنامه های مسؤولان دستگاه های اجرایی استان باشد.

  نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید همه ما همکاری کنیم تا این خسارات در اسرع وقت از محل اعتبارات مدیریت بحران کشور به خسارت دیدگان سیل در شهرستان های گرمی، انگوت و بیله سوار پرداخت شود.

وی گفت: با حضور در مناطق آسیب دیده از سیل در شهرستان های انگوت، گرمی و بیله سوار در جریان آخرین وضعیت امدادرسانی ها و اقدامات انجام گرفته پس از امدادرسانی به هموطنان آسیب دیده از سیل در این شهرستان ها قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1200 میلیارد تومانی سیل به گرمی و انگوت

خسارت 1200 میلیارد تومانی سیل به گرمی و انگوت