مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-16سياسي

صنعت هسته ای از مؤلفه های اساسی قدرت و اعتبار ایران اسلامی است


صنعت هسته ای از مؤلفه های اساسی قدرت و اعتبار ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این دیدار بر تلاش همه جانبه برای ملموس شدن تأثیر پیشرفت های هسته ای در زندگی مردم، حفظ ارتباط، تعامل و همکاری با آژانس در چارچوب مقررات پادمانی و پرهیز از تخطی از قانون مجلس در خصوص هسته ای تاکید کردند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: بومی سازی این صنعت، علیرغم همه سنگ اندازی های دشمنان، شکست بزرگ آنان و یک رویداد بی نظیر است که اهل فن و دانش مربوطه، آن را درک می کنند.

وی ادامه داد: بومی شدن صنعت بسیار مهم هسته ای نشان دهنده ناکامی غرب و تحقیر غرب گرایانی است که در صدد تحقیر ملت و تضعیف روحیه کار و امید در کشور بودند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: به دنبال شکست دشمن در جلوگیری از دستیابی ایران به دانش و صنعت بومی هسته ای، خطر بزرگ تری نیز دشمنان را تهدید می کندکه این خطر همان نقش الهام بخش و الگویی ایران برای کشورهای دیگر منطقه و جهان است که از راه و فکر پیشرفت آفرین ملت ایران هراس دارند.

وی با اشاره به فرار رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (ص) گفت: باید تلاش کرد موانع ازدواج اعم از فرهنگی و اجتماعی را شناسایی و آن را حل کرد.

رحیمی نبود شغل و مسکن مناسب به عنوان یکی از موانع بزرگ یاد کرد و گفت: از دولتمردان انتظار می رود مواظب باشند این موضوع به بحث و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت هسته ای از مؤلفه های اساسی قدرت و اعتبار ایران اسلامی است

صنعت هسته ای از مؤلفه های اساسی قدرت و اعتبار ایران اسلامی است