مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:002023-06-11سياسي

ضرورت توسعه حکمرانی مردمی در حوزه صنایع دستی


نشست تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد صنایع دستی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گردشگری خبرگزاری فارس، عبدالحسین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهادِ صنایع دستی که امروز ـ یکشنبه 21 خرداد 1402 ـ در سالن همایش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، درباره وجوه معنایی و کارکردی صنایع دستی گفت: توجه به صنایع دستی می تواند در معیشت و اقتصاد موثر باشد، این حوزه پیوندی بین اشتغال و خانواده ایجاد می کند.

او با اشاره به کثرت و تنوع رشته های صنایع دستی ادامه داد: برخی رشته های صنایع دستی به فراموشی سپرده شده اند که باید احیا شوند.

بهترین راه احیا نیز روش استاد و شاگردی است که در شورای انقلاب فرهنگی اجرایی شدن این روش را با کمک دانشگاه فرشچیان مصوب و ابلاغ کردیم.

محمود لیایی مدیرعامل شرکت ملی پست که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت، بیان کرد: افزایش معافیت صادرات صنایع دستی از 80 به 200 دلار را به دولت پیشنهاد داده ایم که امیدوار هستیم در هیات دولت تصویب شود.

او همچنین از مذاکره و توافق با یکی از کشورها برای عرضه محصولات صنایع دستی ایران توسط این کشور در آمازون و ایبی خبر داد و افزود: همچنین جلسه ای با ایرلاین این کشور داشتیم و قول مساعد برای ارسال محصولات به این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه حکمرانی مردمی در حوزه صنایع دستی

ضرورت توسعه حکمرانی مردمی در حوزه صنایع دستی