مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:302023-05-30اقتصادي

افزایش حدود 100درصدی صادرات غیرنفتی فارس


مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد که سال گذشته صادرات غیرنفتی این استان از نظر ارزشی 86 درصد و به لحاظ وزنی بالغ بر 99.

8 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/فارس مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد که سال گذشته صادرات غیرنفتی این استان از نظر ارزشی 86 درصد و به لحاظ وزنی بالغ بر 99.

8 درصد افزایش داشته است.

حمیدرضا ایزدی سه شنبه نهم خرداد در اولین نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی فارس در سال 1402، گفت: حجم صادرات غیرنفتی فارس براساس منشاء تولید سال گذشته به دو میلیارد و 752 میلیون دلار رسید.

او خاطرنشان کرد: براساس آمار دریافتی از گمرک های فارس، صادرات غیرنفتی استان سال گذشته (1401) از لحاظ ارزشی به میزان 86 درصد و وزنی 99.

8 رشد داشته و از لحاظ ارزشی 789 میلیون دلار و از لحاظ وزنی معادل 861 هزار تن صادرات غیرنفتی از فارس به کشورهای هدف انجام شده است.

ایزدی با تاکید بر ضرورت ایجاد زیرساخت های تجاری برای تسهیل درگسترش صادرات کالا و خدمات و زنجیره ارزش و تولید در رشد اقتصادی وبهبود فضای کسب و کار توام با فراهم بودن زیرساخت ها، افزود: حضور مستمر و رقابت در بازارهای هدف، فراهم کردن زیرساخت لازم برای توسعه خدمات به ویژه خدمات فنی و مهندسی و ترانزیت کالا از استان، تشویق توسعه سرمایه گذاری در صادرات از طریق شناخت قابلیت ها، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حدود 100درصدی صادرات غیرنفتی فارس

افزایش حدود 100درصدی صادرات غیرنفتی فارس