مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 16:152023-06-21سياسي

تأکید بر توسعه روابط در دیدار سفیر ایران با مقامات ترکمنستان


در محل مؤسسه زبان، ادبیات و آثار خطی ملی «مختومقلی فراغی» آکادمی علوم ترکمنستان نشستی به مناسبت اهدای دیوان 2 جلدی فارسی «اشعار مختومقلی فراغی» از سوی رهبر انقلاب اسلامی ایران به رییس شورای مصلحت خلق ترکمنستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در محل موسسه زبان، ادبیات و آثار خطی ملی مختومقلی فراغی آکادمی علوم ترکمنستان کنفرانسی به مناسبت اهدای دیوان دوجلدی فارسی اشعار مختومقلی فراغی از سوی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران به قربانقلی بردی محمداف رییس شورای مصلحت خلق این کشور، برگزار شد.

در این کنفرانس رؤسای آکادمی علوم ترکمنستان و موسسات علمی و تحقیقاتی آن، نمایندگان وزارت امور خارجه، چهره های علمی و فرهنگی ترکمن و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد، کارکنان سفارت و روسای فرهنگسرای ایران در این کشور شرکت کردند.

در جریان سخنرانی ها تاکید شد که با تلاش سران دو کشور، ترکمنستان و ایران در حال توسعه همکاری های موثر و مثمر ثمر در زمینه های مختلف هستند.

شرکت کنندگان در این راستا به طور ویژه خاطرنشان کردند که مشارکت عشق آباد و تهران بر اساس روابط دوستانه و برادرانه که از دوران باستان نشات می گیرد، صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر توسعه روابط در دیدار سفیر ایران با مقامات ترکمنستان

تأکید بر توسعه روابط در دیدار سفیر ایران با مقامات ترکمنستان