مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-11حوادث

پایان 15 سال زندگی مخفیانه قاتل مرد 41 ساله در اصفهان


قاتل مردی 41 ساله در شهر اصفهان پس از 15 سال زندگی مخفیانه با چهره و نام های جعلی سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: نخستین ساعات صبح یکی از روزهای تابستان سال 1387 شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و از وجود جسد مردی در خیابان جابر انصاری شهر اصفهان اطلاع می دهد که بلافاصله مأموران اداره تجسس کلانتری و تیمی از کارشناسان تشخیص هویت در محل حضور یافته و بررسی های علمی و تخصصی خود را انجام می دهند.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد مقتول یک مرد 41 ساله است که پس از درگیری با یک جوان 30 ساله دیگر بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند اما چون این فرد از استان خارج شده و مدام محل زندگی خود را تغییر می داد و هیچ ردی از خود برجای نمی گذاشت به همین دلیل تلاش کارآگاهان برای دستگیری وی با مشکل مواجه می شد.

سرهنگ تُرکیان گفت: جستجو برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر با همکاری کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 15 سال زندگی مخفیانه قاتل مرد 41 ساله در اصفهان

پایان 15 سال زندگی مخفیانه قاتل مرد 41 ساله در اصفهان