مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-28اقتصادي

کمبود و گرانی مرغ در اردستان / بازار مرغ آرام می شود


بررسی میدانی از سطح شهر اردستان و زواره حاکی از آن است که قیمت مرغ آزاد در مغازه های سطح شهر به کیلویی 92 هزار تومان رسیده و ویترین برخی مرغ فروشی ها هم خالی از مرغ دولتی و حتی منجمد است.

- ایسنا/اصفهان بررسی میدانی از سطح شهر اردستان و زواره حاکی از آن است که قیمت مرغ آزاد در مغازه های سطح شهر به کیلویی 92 هزار تومان رسیده و ویترین برخی مرغ فروشی ها هم خالی از مرغ دولتی و حتی منجمد است.

نرخ مصوب هر کیلو مرغ طبق اعلام جهاد کشاورزی اردستان 78 هزار تومان است، اما یافتن گوشت مرغ با این قیمت بسیار دشوار است و به گفته برخی از شهروندان در برخی فروشگاه ها نیز مرغ دولتی یافت نمی شود.

از طرف دیگر مرغ فروشان نیز از نبود گوشت مرغ با نرخ مصوب و خالی بودن یخچال ها گلایه دارند و برخی نیز می گویند مرغ با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب به دستشان می رسد و مجبور به عرضه آن با قیمت بالاتر هستند آنها می گویند سهمیه مرغ دولتی با نرخ مصوب 78 هزار تومان و مرغ منجمد برای فروشگاه ها بسیار کاهش پیدا کرده، ولی هر مقدار مرغ با نرخ آزاد(92 هزار تومان) بخواهند می توانند دریافت کنند که آن هم در توان خرید اکثر مردم این شهرستان نیست.

بازار مرغ آرام می شود سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردستان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از 5 ماه گذشته تاکنون بیش از 70 تن مرغ منجمد با نرخ 43


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود و گرانی مرغ در اردستان / بازار مرغ آرام می شود

کمبود و گرانی مرغ در اردستان / بازار مرغ آرام می شود