مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-10حوادث

واژگونی یک خودرو در پل شهدای ارتش فردیس


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از واژگونی یک خودرو در پل شهدای ارتش خبر داد.

- حسین عاشوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در بارندگی های روز پنجشنبه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس به طور کامل در آماده باش بودند، اظهار کرد: با تماس های شهروندان مبنی بر آب گرفتگی های متعدد و نفوذ روان آب ها به اماکن مسکونی و همچنین آب گرفتگی زیر پل ارتش، نیروهای عملیاتی آتش نشان جهت رسیدگی به 13 مورد آب گرفتگی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در عملیات های فوق تعداد 9 ایستگاه، 42 نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی حضور و 17 دستگاه خودرو عملیاتی به کارگیری شد و مدت زمان کل عملیات های انجام شده توسط سازمان آتش نشانی فردیس در این خصوص، 19 ساعت و 29 دقیقه بوده است.

وی با اشاره به حادثه واژگونی یک خودرو در پل ارتش، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس مبنی بر وقوع این حادثه، سریعاً 2 دستگاه خودروی عملیاتی به همراه 7 نفر آتش نشان از ایستگاه های 103 و 104 این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو 206 بر اثر برخورد با گارد ریل واژگون شده و بود و دو سرنشین آن در داخل خودرو محبوس شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی یک خودرو در پل شهدای ارتش فردیس

واژگونی یک خودرو در پل شهدای ارتش فردیس