مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-14اقتصادي

اجرای 13 پروژه شهری در هشترود


شهردار هشترود از اجرای 13 پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در سطح شهر خبر داد و گفت: برای پیشرفت روز افزون شهر برنامه پنج ساله توسعه شهری را تدوین کرده ایم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار هشترود از اجرای 13 پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال در سطح شهر خبر داد و گفت: برای پیشرفت روز افزون شهر برنامه پنج ساله توسعه شهری را تدوین کرده ایم.

مهدی پورصادق در گفت وگو با خبرنگاران، خاطرنشان کرد: شهرداری در خط مقدم خدمت به مردم بوده و کلیه اقدامات شهرداری هشترود در راستای خدمت گذاری به مردم و بهبود وضعیت شهری است و با تلاش های همکاران، در جهت آبادانی شهر هشترود قدم های موثری برداشته شده است .

وی با بیان این که توسعه شهری و ایجاد خیابان های جدید در این شهر ضروری است، افزود: در سال جدید شهرداری هشترود در راستای ایجاد نشاط، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی قدم های موثری برداشته است.

وی اظهار کرد: دو مورد از پروژه های شهرداری، زیر بنایی است، از این رو احداث زیر گذر و پل بر روی رودخانه سراسکندرود در جهت ایمن سازی شهر و اجرای پدافند غیر عامل در حال انجام بوده و تمامی سعی ما این است که تا آخر سال جاری به اتمام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 13 پروژه شهری در هشترود

اجرای 13 پروژه شهری در هشترود