مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-15اقتصادي

کاهش «تورم» در دولت سیزدهم در سال جهانی تورم


سخنگو و دبیر هیات دولت از کاهش نرخ تورم در دولت سیزدهم سخن به میان آورد و گفت: ما در سال تورم جهانی هستیم، تورم کشورهای دنیا به سه برابر رسید، - علی بهادری جهرمی ظهر امروز در نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه که در محل سالن کنفرانس سازمان مرکزی شهید باهنر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: فضای دانشگاهی کرمان متبرک است، امیدوارم قدر نعمت هایی که پیشینیان برای ما گذاشته اند را بدانیم.

سخنگو و دبیر هیات دولت عنوان کرد: مرحوم افضلی پور، موسس دانشگاه شهید باهنر کرمان را انسانی موفق و موثر می دانیم اما احتمالاً خطاهای متعددی داشته اند، اما فردی بود که از استانی دیگر آمد، نیازسنجی کرد و به یک الگو تبدیل شد، سعی کنیم این چهره را معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه این فرد می تواند نمونه ای برای ارزیابی باشد، تصریح کرد: سال های بعد از انقلاب را همینگونه ارزیابی کنیم، همه باید با هم باشند و چیزی را برجسته و چیزی را کمرنگ نکنیم.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه اتفاقات پاییز گذشته بسیار درس آموز است و زوایایی را برایمان روشن کرد، گفت: ما از این اتفاقات متوجه شدیم باید چه کنیم و در چه زمینه هایی کم گذاشتیم.

وی اضافه کرد: گاهی در ذهن خودمان احساس می کنیم بدیهی است که انقلاب اسلامی با پیش از انقلاب و سایر کشورها قابل مقایسه نیست، به همین دلیل شاید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش «تورم» در دولت سیزدهم در سال جهانی تورم

کاهش «تورم» در دولت سیزدهم در سال جهانی تورم