مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-09سياسي

آینده برای لرستان روشن است و روزهای سخت پشت سر گذاشه می شود


آینده برای لرستان روشن است و قطعا با همراهی مردم و جوانان روزهای سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به صحبت های رهبر معظم انقلاب در سی و چهارمین سالگرد رحلت امام راحل، عنوان کرد: مقام معظم رهبری بر ادامه دادن راه امام(ره) تاکید کردند و فرمودند: باید از میراث و ارزش ها و آرمان های اسلامی حفاظت کنیم، همچنین تحولاتی که امام در ایران، امت اسلامی و جهان ایجاد کرد را دنبال کنیم .

 وی با بیان اینکه پیروی از امامین انقلاب اسلامی ترویج امید و ایمان را به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: هر کسی دوستدار ایران است و منافع ملی را برایش مهم است، همچنین به دنبال بهبود اقتصادی است، باید ایمان و امید را در بین مردم ترویج دهد .

خطیب جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان به نبرد آمده تا ایمان و امید را از ما بگیرند، عنوان کرد: دشمن با بزرگ نمایی تورم و گرانی به دنبال گسترش ناامیدی در جامعه است.

شاهرخی در ادامه به پیگیری مطالبات مردمی اشاره و با بیان اینکه حدود 40 نفر از مقامات کشوری را در 2 دولت ملاقات کرده ام و مشکلات و سختی های کشور را به آنها منعکس کرده ام، گفت: آینده برای لرستان روشن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده برای لرستان روشن است و روزهای سخت پشت سر گذاشه می شود

آینده برای لرستان روشن است و روزهای سخت پشت سر گذاشه می شود