مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:022023-05-29سياسي

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران تیرماه برگزار می شود


دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران 20 تا 23 تیر 1402 در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار می شود و مشارکت شرکت چینی «چن مینگ» به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در دنیا از ویژگی های این رویداد بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست خبری نمایشگاه آینده چاپ ایران، امروز (دوشنبه هشتم خرداد) با حضور بابک عابدین، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی و رییس نمایشگاه آینده چاپ ایران، نماینده شرکت چینی چن مینگ و جمعی از فعالان حوزه رسانه در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار شد.

در ابتدای این نشست، بابک عابدین، با اشاره به برگزاری این رویداد بین المللی از 20 تا 23 تیرماه 1402، گفت: برای معرفی بهتر این نمایشگاه، با تمرکز بر مخاطبان هدف مثل صاحبان برند و شرکت هایی که در حوزه چاپ، نشر و بسته بندی فعال هستند، ارتباط گرفتیم، در این میان با چاپخانه ها و مصرف کنندگان مواد مصرفی و واسطه ای و تولیدات بسته بندی نیز ارتباط خوبی داریم.

وی افزود: امسال تمرکز ویژه ای بر حضور جامعه دانشگاهی و افراد دانشگاهی داشتیم زیرا هدف اصلی ما انتقال دانش به بدنه چاپ و نزدیک کردن دانشگاه و صنعت است، به همین منظور تور بازدید و حضور در نمایشگاه برای دانشجویان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران تیرماه برگزار می شود

دومین نمایشگاه آینده چاپ ایران تیرماه برگزار می شود