مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-18سياسي

ابلاغیه برگزاری اردوی راهیان نور به دانشگاه ها ارسال شد


معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: رویداد اربعین، برترین برنامه دانشگاهی خواهد بود و این مهم به همراه اردوی راهیان نور باید اولویت همه دانشگاه ها باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی علم الهدی با اشاره به برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجویی پایتخت گفت: کنگره شهدای پایتخت با مشارکت همه دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نیاز داریم روح ایثار و شهادت در دانشگاه ها تکثیر شود، افزود: هر کدام از شهدا به مانند ستاره هایی هستند که راه عزت و رستگاری را به ما نشان می دهند.

کلانتری با اشاره به رونمایی از مقالات و پایان نامه های برتر در حوزه ایثار و شهادت، بیان کرد: برنامه های دانشگاه ها برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای دانشجو تدوین، تا امکان حمایت از طرف وزارت علوم فراهم شود.

وی با بیان اینکه همه باید در شناخت و معرفی همه شهدای عزیز تلاش کنیم، تصریح کرد: علاوه بر شهدای شاخص در دانشگاه ها، باید همه شهدای گرانقدر دانشجویی به خوبی معرفی شوند.

نامگذاری فضای دانشگاهی، از شهدای هر دانشگاه معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ادامه داد: شهدای دانشگاه ها حتما باید احصاء شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغیه برگزاری اردوی راهیان نور به دانشگاه ها ارسال شد

ابلاغیه برگزاری اردوی راهیان نور به دانشگاه ها ارسال شد