مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 16:102023-06-17سياسي

«فرهنگ سازی آموزش های عالی مهارتی» از اولویت های دانشگاه علمی کاربردی است


مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرهنگ سازی آموزش های مهارتی و اقناع افکار عمومی را از اولویت برنامه های روابط عمومی این دانشگاه عنوان کرد.

- فرهنگ سازی آموزش های عالی مهارتی از اولویت های دانشگاه علمی کاربردی است مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی، فرهنگ سازی آموزش های مهارتی و اقناع افکار عمومی را از اولویت برنامه های روابط عمومی این دانشگاه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فتحی در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مسئولان روابط عمومی واحدهای استانی دانشگاه ، آموزش را یکی از نشانه های پویایی و نشاط سازمان ها برشمرد و گفت: باهدف توانمندسازی مسئولان روابط عمومی دانشگاه، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی متنوع را دربرنامه داریم که در همین راستا، کارگاه آموزشی خبرنویسی و عکاسی با موبایل را باحضور اساتید برجسته برگزار کردیم.

وی، محوریت اصلی روابط عمومی را اثرگذاری دانست و افزود: ارائه تصویر درست از برنامه ها و رویکرد جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی به مخاطبان، ماحصل عملکرد روابط عمومی باید باشد.

مشاور رییس دانشگاه گفت: روابط عمومی آیینه تمام نمای سازمان است که افراد خاص و خلاق در این حوزه فعالیت می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرهنگ سازی آموزش های عالی مهارتی» از اولویت های دانشگاه علمی کاربردی است

«فرهنگ سازی آموزش های عالی مهارتی» از اولویت های دانشگاه علمی کاربردی است