مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-10سياسي

شناسایی چند مظنون در خصوص آتش زدن بقاع سیدیوسف و سیدحبیب(ع)


دادستان ایلام از شناسایی چند مظنون در خصوص آتش زدن بقاع سیدیوسف(ع) و سید حبیب(ع) در دهلران و آبدانان خبر داد.

- شناسایی چند مظنون در خصوص آتش زدن بقاع سیدیوسف و سیدحبیب(ع) ایسنا/ایلام دادستان ایلام از شناسایی چند مظنون در خصوص آتش زدن بقاع سیدیوسف(ع) و سید حبیب(ع) در دهلران و آبدانان خبر داد.

عبدالوهاب بخشنده در پیامی اظهار کرد: پیرو اطلاع واصل شده مبنی بر هتک حرمت بقاع متبرک سید یوسف(ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان دهلران و سید حبیب(ع) واقع در حوزه قضایی شهرستان آبدانان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به دادستان شهرستان های آبدانان و دهلران و ضابطین خاص و عام قضایی دستورات و تاکیدات لازم جهت شناسایی عامل یا عاملین این عمل جنایتکارانه را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص چند نفر مظنون شناسایی شده و پیگیری و رصد آنان در حال انجام است، تصریح کرد: دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی استان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا عاملین این اقدام ننگین شناسایی، دستگیر و به اشد مجازات برسند.

دادستان مرکز استان ایلام با تاکید بر اینکه شکی نیست این عمل وقیحانه و این توهین آشکار به باورهای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بی پاسخ نخواهد ماند و نقشه شوم دشمنان این آب و خاک در کم رنگ کردن باورهای دینی و مذهبی نقش بر آب می شود، تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی چند مظنون در خصوص آتش زدن بقاع سیدیوسف و سیدحبیب(ع)

شناسایی چند مظنون در خصوص آتش زدن بقاع سیدیوسف و سیدحبیب(ع)