علی بابا از لوگوی جدیدش رونمایی کردپرده برداری از آخرین قطعه پازل علی بابا در مسیر تحول هویت برند خود علی بابا از لوگوی جدیدش رونمایی کرد شرکت سفرهای علی بابا طی مراسمی با نام در مدار تحول از هویت جدید برند خود رونمایی کرد. این مراسم که در تالار حافظ تهران و با حضور متخصصان حوزه دیزاین، مارکتینگ و ارتباطات، دانشجویان برتر رشته گرافیک کشور و اهالی رسانه برگزار شد، دو بخش داشت. در بخش نخست، اقدامات صورت گرفته برای تحول برند علی بابا از زبان مدیران این شرکت تشریح شد و در ادامه در پنل آزاد، حاضرین سالن به صورت تعاملی به گفت وگو نشستند. در ابتدای مراسم، امیرحسین شعبانیان، مدیر روابط عمومی علی بابا ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گفت: علی بابا به شفافیت باور دارد. ما معتقدیم با اشتراک قدم هایمان و دلایل آن، می توانیم آینده بهتری را رقم بزنیم و به صورت جمعی پیشرفت کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دور هم جمع شویم و درباره فرآیند ری برندینگ علی بابا گفت وگو کنیم. در این رویداد از مسیر تحول هویت برند علی بابا خواهیم گفت که از 2 سال پیش کلید خورده و امروز با رونمایی از لوگوی جدید به تکامل می رسد. ما همواره خود را در روز اول و متعهد به توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر می بینیم آرش خسرویان، مدیر بازاریابی علی بابا به عنوان اولین ارائه دهنده، ضمن توضیح چرایی برگزاری ا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |