مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 23:202023-05-28سياسي

اتخاذ سیاست های سلیقه ای در شهرداری قزوین


عضو شورای شهر قزوین با گلایه از اتخاذ سیاست های سلیقه ای در شهرداری قزوین گفت: سهم جذب شهرداری قزوین از سرمایه گذاری در دوران مدیریتی شهردار صفر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم اللهیاری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با موضوع بررسی پاسخ های شهردار قزوین به سوالات 5 تن از اعضای شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: در جلسه قبلی علی رغم اینکه پاسخ صحیحی به سوالات شورای شهر داده اند اما تلاش کردیم تا شأن و جایگاه شهردار حفظ شود.

وی افزود: شنیدن برخی جملات بعد از جلسه سوال از سوی شهردار نشان داد مسیر قرار نیست اصلاح شود و مسیر شورا هراسی و تقابل با شورا علی رغم سعه صدر و حمایت شورای شهر ادامه دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: شهردار در پاسخ به عدم سرمایه گذاری در شهر قزوین اعضای شورای شهر را به آینده وعده داد اما واقعیت این است که در دو سال گذشته حتی یک پروژه سرمایه گذاری در شهر قزوین و در پروژه های شهر قزوین استفاده نشده است.

وی تاکید کرد: سهم جذب شهرداری قزوین از سرمایه گذاری در دوران مدیریتی شهردار صفر بوده است و متأسفانه شهردار باز شورای شهر را به آینده سوق داد.

اللهیاری ادامه داد: در دوران تصدی شهردار زمان رسیدن اتوبوس های حمل و نقلی از 5 دقیقه به نیم ساعت رسیده است ولی متأسفانه پاسخ دقیقی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ سیاست های سلیقه ای در شهرداری قزوین

اتخاذ سیاست های سلیقه ای در شهرداری قزوین