مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:422023-05-29سياسي

روابط عمومی ها در مسیر جهاد تبیین، رسانه ها را تقویت کنند


کار در رسانه به تمرکز و تعهد نیاز دارد و فعالان رسانه ای بخصوص در هرمزگان نشان داده اند که در هر عرصه ای که از آنها کمک گرفته شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رسول جلالی مسؤول بسیج رسانه هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: موضوع جهاد تبیین به ابزارها و لوازمی نیاز دارد تا رسانه های داخلی بتوانند بار این حرکت مهم و کلیدی را به خوبی پیش ببرند.

وی با بیان این که تجهیز و تقویت رسانه ها باید به عنوان یک راهبرد در کشور دنبال و اهالی رسانه برای تمرکز بر مبحث رسانه بتوانند از حداقل ها بهره مند باشند، عنوان داشت: حمایت از رسانه ها نه در شعار که باید به طور جدی در کشور پیگیری شود.

سرهنگ جلالی تصریح کرد: کار در رسانه به تمرکز و تعهد نیاز دارد و فعالان رسانه ای بخصوص در هرمزگان نشان داده اند که در هر عرصه ای که از آنها کمک گرفته شده، بخوبی پای کار آمده اند و در مسیر آگاه سازی جامعه به خوبی قدم نهاده اند.

مسؤول بسیج رسانه هرمزگان با تصریح بر این که تنوع سازی به فعالیت های رسانه ای در کشور به ابزار و تجهیزات و توجه ویژه تری نیاز دارد، گفت: کمک به ایفای مسؤولیت شایسته رسانه ها در کشور از جمله وظایف روابط عمومی ها است و باید رسانه و روابط عمومی در همکاری منسجمی با یکدیگر در خدمت بیان حق و حقیقت و دفاع از کارآمدی نظام ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها در مسیر جهاد تبیین، رسانه ها را تقویت کنند

روابط عمومی ها در مسیر جهاد تبیین، رسانه ها را تقویت کنند