مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-14حوادث

کشف 800 لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس اردستان


فرمانده نیروی انتظامی اردستان از کشف 800 لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی صادق زاده شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق کالا و سوخت، مراتب پس از هماهنگی با مقام قضایی، از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به یگانهای انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری 11 اردستان، فرماندهی انتظامی بخش زواره، کلانتری مهاباد و پاسگاه انتظامی ظفرقند در حین اجرای طرح در محورهای مواصلاتی موفق شدند تعداد چهار دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار 800 لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط و به همراه تعداد پنج نفر متهم به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ صادق زاده خاطرنشان کرد: سوخت قاچاق کشف شده، با هماهنگی پلیس آگاهی و همچنین تعزیرات حکومتی تحویل نمایندگی شرکت نفت شهرستان شد و متهمین نیز به همراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی شهرستان گردیدند.

وی یادآور شد: از همشهریان محترم تقاضا داریم جهت پیشگیری از قاچاق کالا و سوخت، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 800 لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس اردستان

کشف 800 لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس اردستان