مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:252023-06-18اقتصادي

وزیر صمت: به دنبال ایجاد فضای ژئواکونومیک با ازبکستان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «عباس علی آبادی» در همایش تجاری ایران و ازبکستان و نخستین نشست کمیته های مشترک بازرگانی میان دو کشور، - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید فرصت های تجاری میان ایران و ازبکستان شناسایی شود، گفت: به دنبال ایجاد فضای ژئواکونومیک با ازبکستان هستیم تا زمینه های واقعی رشد و توسعه فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس علی آبادی در همایش تجاری ایران و ازبکستان و نخستین نشست کمیته های مشترک بازرگانی میان دو کشور، افزود: با برگزاری نشست های صمیمانه و دوستانه تجار ایرانی با همتایان ازبکستانی، باید فرصت های تجاری میان دو کشور را شناسایی کنیم تا زمینه های واقعی رشد و توسعه فراهم شود.

توسعه فرهنگی و سیاسی، نتیجه توسعه بازرگانی استوی با تاکید بر اینکه توسعه فرهنگی و سیاسی، نتیجه توسعه بازرگانی است، گفت: درصورتی که توسعه بازرگانی با قدرت در دستور کارمان قرار بگیرد، به تبع آن توسعه فرهنگی و سیاسی میان دو کشور رقم می خورد.

وزیر صمت با بیان اینکه امروز زمینه های بسیار خوبی در سطح مقامات بالای دو کشور برای افزایش همکاری ها و توسعه فعالیت های تجاری وجود دارد، یادآور شد: ما به دنبال ایجاد یک فضای ژئواکونومیک با ازبکستان هستیم؛ هرچند این روابط مدت ها قطع شده بود، اما اراده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: به دنبال ایجاد فضای ژئواکونومیک با ازبکستان هستیم

وزیر صمت: به دنبال ایجاد فضای ژئواکونومیک با ازبکستان هستیم