مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 22:502023-05-28سياسي

تصویب روز همدان در تقویم رسمی کشور


اول شهریورماه روز تولد ابوعلی سینا به عنوان اندیشمند و فیلسوفی فرزانه که با پشتکار فراوان، عزت و سربلندی را برای ایران و ایرانی در سراسر این گیتی پهناور رقم زد در تقویم رسمی کشور برای بزرگداشت این اندیشمند، - تحت نام پزشک و همدان ثبت و ضبط شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی استان مبنی بر نامگذاری یک روز به نام همدان که به شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال شده بود به تصویب رسیده و یکم شهریور در تقویم رسمی به نام روز همدان مصوب شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان؛ مسعود ویژه اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی استان همدان سال گذشته 67 جلسه با 120 دستور کار و 350 مصوبه در 9 شهرستان استان برگزار کرد که 2 مورد از مهمترین مصوبات این جلسات پیشنهاد مصوبه نامگذاری روز همدان و سند مهندسی فرهنگی استان است ضمن اینکه 60 درصد مجموع مصوبات اجرایی شده است.

  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه سال گذشته در نهاوند هشت جلسه با 54 مصوبه با تشکیل 9 کمیته تخصصی برگزار شده است تصریح کرد: برای اجرای مصوبات سه ایراد کلی وجود دارد برخی از آنها پشتوانه مالی می خواهد که در این زمینه ما دارای امکانات مالی و اعتبارات ویژه نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب روز همدان در تقویم رسمی کشور

تصویب روز همدان در تقویم رسمی کشور