مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:352023-05-30سياسي

ماموریت قرارگاه جهادی کشور تمرکز بر مناطق کم برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری است


دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهادی کشور گفت: ماموریت اصلی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تمرکز بر مناطق کم برخوردار، - ایسنا/اردبیل دبیر کارگروه منزلت و حمایت قرارگاه جهادی کشور گفت: ماموریت اصلی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر تمرکز بر مناطق کم برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری است.

محمدرضا عامریان 9 خرداد در نشست تخصصی کارگروه های جهادی گفت: مدل کار قرارگاهی نیاز به یک فهم مشترک دارد و این جلسات بهترین فرصت برای رسیدن به این مهم است و باید دقت داشته باشیم که ماموریت هریک از اعضای قرارگاه به هیچ وجه موازی یا مخل وظایف سازمانی آن ها نیست و در همین راستا پیشنهاد می شود ماموریت محول شده به اعضا با وظایف سازمانی ایشان سنخیت داشته باشد.

عامریان با اشاره به اقدامات کارگروه های قرارگاه جهادی اظهار داشت: از جمله اقدامات کارگروه منزلت و حمایت پویش همه حاضر و تهیه البسه مورد نیاز دانش آموزان کم برخودار است که به صورت هماهنگ در سراسر کشور انجام می شود.

وی همچنین با تاکید به اهمیت مسئله ظرفیت شناسی و مردمی سازی در کارهای جهادی تصریح کرد: در این حوزه دو ماموریت اساسی وجود دارد.

ماموریت اول شناسایی،جذب و تشکیل گروه های جهادی و ماموریت دوم تسهیل شرایط و زمینه های لازم برای فعالیت گروه های جهادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت قرارگاه جهادی کشور تمرکز بر مناطق کم برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری است

ماموریت قرارگاه جهادی کشور تمرکز بر مناطق کم برخوردار، مرزی، روستایی و عشایری است