مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 07:252023-06-13اجتماعي

کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران رونمایی شد


طی مراسمی با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.

- طی مراسمی با حضور رییس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت های مردمی از کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طی مراسمی با حضور علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت های مردمی از کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران رونمایی شد.

نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در آیین رونمایی از کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران گفت: این کتاب از بسته آموزشی راهنمای محیط بان بوده و در تیراژ 1500 نسخه به چاپ رسیده که به زودی در بین پاسگاه های محیط بانی سراسر کشور توزیع خواهد شد.

مرادی بسته راهنمای محیط بان را مجموعه ای 30 جلدی عنوان کرد و افزود: با احتساب کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران، تاکنون 29 جلد از این مجموعه تولید و انتشار یافته است و به زودی با انتشار کتاب مبانی قوانین و مقررات محیط زیست، این بسته آموزشی تکمیل خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، آموزش محیط بانان را اولویت اول آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان قلمداد کرد و افزود: برای دستیابی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران رونمایی شد

کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران رونمایی شد