مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-14سياسي

اقشار جامعه با «میدان داری» توطئه های دشمن را خنثی کرده اند


اقشار مختلف جامعه با میدان داری، توطئه های دشمن را خنثی کرده اند و بی شک هرچه تاب آوری و اعتقادات ما بیشتر باشد، - اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: اقشار مختلف جامعه با میدان داری، توطئه های دشمن را خنثی کرده اند و بی شک هرچه تاب آوری و اعتقادات ما بیشتر باشد، دشمن ناامیدتر شده و تلاش آن بی فایده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار خوزستان بیان کرد: بسیج دارای 2 بخش مهم ماموریت است؛ بسیج محلات، حوزه های مقاومت و پایگاه های مقاومت یک بخش و حوزه اقشار بخش دیگر ماموریت بسیج است که هرکدام از بسیج اقشار اعم از بسیج فرهنگیان، جامعه پزشکی، دانشجویی، ادارات، اقوام، عشایر و اقشاری که با بدنه جامعه ارتباط مستقیم دارند دارای ماموریت تعریف شده ای هستند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان، زنان و دانشجویان مورد هدف اصلی دشمن هستند چرا که دشمن با هدف قرار دادن این سه قشر به دنبال ایجاد ناامیدی، تزلزل و جذب نیرو بود که در خوزستان موفق به این کار نشد؛ همچنین با روشنگری و جهاد تبیین، این هدف بی اثر شد.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه همه مردم خوزستان شیعه اهل بیت (ع) هستند، تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه با میدان داری، توطئه های دشمن را خنثی کرده اند و بی شک هرچه تاب آوری و اعتقادات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار جامعه با «میدان داری» توطئه های دشمن را خنثی کرده اند

اقشار جامعه با «میدان داری» توطئه های دشمن را خنثی کرده اند