مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-13اقتصادي

دانشگاه صنعتی بیرجند از صنعت پلیمر خراسان جنوبی حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین دانشگاه صنعتی بیرجند، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اداره کل صنعت، - تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی بیرجند، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با هدف همکاری در توسعه صنعت پلیمر این استان امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، تفاهم نامه همکاری سه جانبه بین دانشگاه صنعتی بیرجند، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های علمی، پژوهشی و فناوری موردنیاز صنعت پلیمر و لاستیک در خراسان جنوبی منعقد دشه است.

مهمترین مفاد این تفاهم نامه شامل مواردی مثل طراحی و اجرای پروژه های مشترک تحقیقاتی، استفاده از امکانات و خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی موجود در مرکز، تسهیل شرایط استفاده از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی طرفین، برگزاری نمایشگاه های مشترک جهت ارائه دستاورد های علمی، پژوهشی و فناوری، همکاری در انجام داوری، نظارت و بررسی پروژه¬ های تحقیقاتی مرتبط و هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه صنعتی بیرجند از صنعت پلیمر خراسان جنوبی حمایت می کند

دانشگاه صنعتی بیرجند از صنعت پلیمر خراسان جنوبی حمایت می کند