مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-13سياسي

نشست تبیین شخصیت و معرفی خدمات شهید سلیمانی برگزار شد


دومین نشست از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی پیرامون تبیین شخصیت و معرفی خدمات سردار سلیمانی در مرکز مطالعات سیاسی بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین نشست از سلسله نشست های علمی و مطالعاتی پیرامون تبیین شخصیت و معرفی خدمات سردار رشید اسلام و ایران شهید قاسم سلیمانی با عنوان زمینه های فرهنگی سیاسی و اجتماعی شکل گیری داعش و فعالیت آن امروز در مرکز مطالعات سیاسی بین المللی وزارت امورخارجه برگزار شد.

این نشست با سخنرانی و تبادل نظر اساتید دانشگاه و صاحب نظران مسایل منطقه ای و بین المللی با محوریت پیدایش موجودیت تروریستی داعش در منطقه و نقش ارزشمند شهید سلیمانی در مبارزه و نابودی داعش تشکیل یافت.

در آغاز این نشست کدخدایی مشاور وزیر امور خارجه و رییس کمیته حقوقی پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی گزارشی از روند پیگیری این پرونده ارایه و برگزاری چنین نشستهای فصلی و علمی را به عنوان نقشه ی راهی با هدف تبیین خدمات و جایگاه برجسته شهید سلیمانی در نابودی داعش برای افکار عمومی دنیا ارزیابی کرده و اقدام شهید سلیمانی در حذف گروههای تکفیری و تروریستی را خدمت بزرگ و عظیم به جامعه بشری عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تبیین شخصیت و معرفی خدمات شهید سلیمانی برگزار شد

نشست تبیین شخصیت و معرفی خدمات شهید سلیمانی برگزار شد