مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-01ورزشي

500 برنامه با حضور خادمان رضوی در استان بوشهر برگزار شد


مدیر تیم خادم یاران رضوی اعزامی به بوشهر گفت: 500 برنامه با حضور خادمان رضوی در استان بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد معدولیت ضمن قدردانی از خدمات ارزنده خدام حرم رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر، اظهار داشت: به برکت وجود پرچم امام هشتم (ع) و با پیگیری خدام و عنایت مسئولین، زمینه لازم برای هشت روز مرخصی سربازان زندان های برازجان و بوشهر و هشت روز مرخصی تشویقی برای تمامی سربازان فراجا استان بوشهر فراهم شد.

مدیر تیم خادم یاران رضوی اعزامی به بوشهر با تقدیر و تشکر از مهمان نوازی مردم و مسئولان استان بوشهر در دهه کرامت ابراز داشت: با تلاش اعضای کاروان زیر سایه خورشید و همکاری خادم یاران و یاوران رضوی استان بوشهر برنامه های ویژه ای در حوزه فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و دیگر بخش ها به جامعه هدف ارائه شد.

مدیر تیم خادمان حرم مطهر رضوی اعزامی به بوشهر گفت: جشن های دهه کرامت از 31 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا علیه السلام در استان بوشهر آغاز و بیش از 500 برنامه برگزار شد.

معدولیت در پایان از خادم یاران رسانه استان بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان، فرماندهی انتظامی استان بوشهر و شهر دیلم، امام جمعه دشتستان و رییس زندان برازجان و قاضی دادگستری برازجان برای همکاری در برگزاری جشن های زیر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 برنامه با حضور خادمان رضوی در استان بوشهر برگزار شد

500 برنامه با حضور خادمان رضوی در استان بوشهر برگزار شد