مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:152023-05-31سياسي

امام رضا(ع) جلوه عقلانی مکتب اسلام را با مناظره به نمایش گذاشت


استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: امام رضا (ع) با مناظره جلوه عقلانی و منطقی مکتب اسلام و اندیشه های دینی را به زیبایی تمام به نمایش گذاشت.

- اردبیل- استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل گفت: امام رضا (ع) با مناظره جلوه عقلانی و منطقی مکتب اسلام و اندیشه های دینی را به زیبایی تمام به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین نوری عصر چهارشنبه در مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در اردبیل اظهار کرد: امام هشتم در مقابله با اندیشه های انحرافی و تلاش برای به انحراف کشیدن اساس و پایه مکتب تشیع سعی کرد تا معاندان و مخالفان را به پای مناظره کشیده و زمینه نمایش عقلانی و زیبایی های مکتب اسلام را به خوبی فراهم کند.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ ائمه هدی و پیامبران سعی کردند تا مخالفان خود را با زبان منطقی به سمت هدایتگری سوق دهند که در این باب امام هشتم نیز سعی کرد تا در جذب بیشترین شیعیان و محبان اهل بیت با اصل مناظره حرکتی مؤثر و مفید انجام دهد.

استاد حوزه و دانشگاه های اردبیل با برشمردن ویژگی های زندگی و سلوک امام رضا (ع) در دوره سخت معاندان و مخالفان مکتب اسلام و تشیع گفت: آن امام همام و یاران صدیق خود همواره سعی کردند تا زمینه جلوه گری شایسته مبانی معرفتی دین اسلام را به اخلاق و سلوکی مناسب به نمایش بگذارند و امروز نیز بر پیروان و مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام رضا(ع) جلوه عقلانی مکتب اسلام را با مناظره به نمایش گذاشت

امام رضا(ع) جلوه عقلانی مکتب اسلام را با مناظره به نمایش گذاشت