مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-03ورزشي

مازندران میزبان مسابقات بین المللی کشتی جام هاشمی نژاد می شود


سرپرست ورزش و جوانان مازندران گفت: هجدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جوانان در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عادل عالیشان پیش ازظهر شنبه در جلسه ستاد هماهنگی هجدهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد ضمن تقدیر از حمایت های استاندار مازندران از برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در استان مازندران، اظهار داشت: جام بین المللی شهید هاشمی نژاد برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

عالیشان با تشکر از زحمات مسئولان اجرایی برگزاری این رویداد، افزود: این رویداد پنجشنبه و جمعه همین هفته 18 و 19 خرداد در بهشهر برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد: سطح برگزاری این مسابقات در سال های گذشته مطلوب بود به گونه ای که کشتی گیرانی نظیر حسن یزدانی، سید احمد محمدی و جابر صادق زاده و رحمان عموزاد نیز سابقه حضور در این رقابت ها را دارند و اکثر کسانی که در سال های گذشته در این رقابت ها به موفقیت رسیده اند هم اکنون در تیم های ملی حضور دارند.

شهرام جعفری نایب رییس هیأت کشتی مازندران در این جلسه در خصوص برگزاری این رویداد اظهار داشت: از 17 خرداد پذیرش کشتی گیران انجام خواهد شد و پنجشنبه و جمعه مسابقات برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران میزبان مسابقات بین المللی کشتی جام هاشمی نژاد می شود

مازندران میزبان مسابقات بین المللی کشتی جام هاشمی نژاد می شود