مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-19سياسي

تحقق رویای واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان در قزوین


رییس پارک علم و فناوری قزوین از انعقاد قرارداد واگذاری اراضی پارک علم و فناوری قزوین به شرکت های دانش بنیان و فناور استان خبرداد و گفت: این کار در گذشته یک رویا بود که امروز تبدیل به واقعیت شد.

- ایسنا/قزوین رییس پارک علم و فناوری قزوین از انعقاد قرارداد واگذاری اراضی پارک علم و فناوری قزوین به شرکت های دانش بنیان و فناور استان خبرداد و گفت: این کار در گذشته یک رویا بود که امروز تبدیل به واقعیت شد.

جعفر احمدی یکشنبه 28 خرداد در مراسم انعقاد قرار داد واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: در این راستا پنج قطعه زمین به شرکت های دانش بنیان توانمند واگذار شد.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از ماموریت های اصلی پارک در راستای پشتیبانی از فعالیت شرکت های دانش بنیان، تأمین و واگذاری زمین به شرکت های فناور است که با کلید خوردن این کار فاز اول واگذاری زمین به صاحبان ایده و خلاقیت و نوآورانی که در مسیر اهداف پارک علم و فناوری حرکت می کنند عملیاتی شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی پارک علم و فناوری قزوین، این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه صنعتی استان قزوین و وجود نخبگان و صنعتگران توانمند، رویکرد ما در پارک علم و فناوری این است که این پارک را به کانون تبلور خلاقیت جوانان نخبه و صاحب ایده تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رویای واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان در قزوین

تحقق رویای واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان در قزوین