مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-06سياسي

راه آهن چابهار به خاش تا پایان سالجاری افتتاح می شود


استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به توافقات صورت گرفته با قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص) گفت: تا پایان سال 1402 راه آهن چابهار - خاش افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به توافقات صورت گرفته با قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص) گفت: تا پایان سال 1402 راه آهن چابهار - خاش افتتاح خواهد شد.

محمد کرمی شامگاه دوشنبه در نشستی با حضور سردار علی فدوی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندر چابهار اظهار کرد: توسعه ارتباطات تجاری و گسترش مبادلات مرزی با کشورهای جهان از طریق مرزهای خاکی و آبی استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در سفر اخیر وزیر صنعت و تجارت هیأت حاکمه افغانستان در زمینه ترانزیت کالاهای وارداتی این کشور از طریق بندر چابهار بحث و گفت وگو شد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خوشبختانه مدتی است که شاهد افزایش انتقال کالاهای استان های جنوب شرق کشور به بندر چابهار هستیم.

وی گفت: همچنین در زمینه ترانزیت کالاها از طریق بندر چابهار برنامه ریزی برای استقرار 120 هزار کانتینر و افزایش ناگاون جاده ای و هوایی صورت گرفته است.

کرمی تاکید کرد: پیگیری های لازم در زمینه حمل و نقل هوایی، جاده ای و بحث گسترش راه آهن صورت گرفته و به زودی شاهد گسترش صنعت حمل و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن چابهار به خاش تا پایان سالجاری افتتاح می شود

راه آهن چابهار به خاش تا پایان سالجاری افتتاح می شود