مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-07ورزشي

خطر بزرگ در راه مجوز حرفه ای پرسپولیس؛ سرخ پوشان پشت سد AFC می مانند؟


باشگاه پرسپولیس با وجود تایید مدارک خود در کمیته های بدوی و استیناف مجوز حرفه ای ایران، همچنان مجوز قطعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که کمیته بدوی مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مدارک باشگاه پرسپولیس را در کنار پنج باشگاه فولاد، گل گهر، نساجی، سپاهان و تراکتور برای دریافت مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تایید و مراتب این موضوع به AFC از طریق دبیرکل فدراسیون اعلام شده است، صبح امروز فرهاد حمیداوی، مالک سابق شهرخودرو در گفت و گویی مدعی شد این باشگاه که امتیازش به امید وحدت خراسان منتقل شده همچنان برای انتقال یحیی گل محمدی 5 میلیارد تومان از سرخ پوشان طلب دارد.

حمیداوی در شرایطی این موضوع را مطرح کرده که تیم ها برای کسب مجوز حرفه ای نباید هیچ بدهی قطعی داشته یا طبق توافق با طلبکاران، وضعیت این بدهی را تعیین تکلیف کرده باشند.

با این وجود طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دپارتمان مجوز حرفه ای در زمان آغاز فرآیند صدور مجوز و بارگذاری مدارک باشگاه ها از کمیته های وضعیت، انضباطی و عضویت فدراسیون و البته فیفا و AFC درمورد پرونده های مالی استعلام گرفته و پاسخ خود را نیز به باشگاه ها اعلام کرده تا آن ها بدهی قطعی و نهایی شده خود را پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بزرگ در راه مجوز حرفه ای پرسپولیس؛ سرخ پوشان پشت سد AFC می مانند؟

خطر بزرگ در راه مجوز حرفه ای پرسپولیس؛ سرخ پوشان پشت سد AFC می مانند؟