مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-19اجتماعي

تامین و ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی زائران اربعین حسینی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در دومین جلسه کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین استان بر تامین و ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: با توجه به فرسوده بودن ناوگان مسافری استان و پیش بینی افزایش زائران اربعین حسینی در سال جاری، از ظرفیت اتوبوس های شهرداری و جایگزینی اتوبوس هایی که توانایی تردد در مسیر دور را دارند، استفاده می شود تا ناوگان مورد نیاز برای این ایام را تامین کنیم.

وی گفت: در اربعین سال گذشته 8 هزار و 300 زائر از خراسان شمالی، توسط 376 دستگاه ناوگان حمل ونقل عمومی به مرز مهران جابه جا شدند که پیش بینی می شود امسال این آمار به 20 درصد افزایش یابد بنابراین باید تمهیدات و اقدامات لازم قبل از شروع اعزام زائران حسینی انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی افزود: سال گذشته با اقداماتی که کمیته حمل ونقل و سوخت ستاد اربعین انجام داد رضایتمندی خوبی به خصوص در جابه جایی زائران اربعین حسینی صورت گرفت و امیدواریم امسال نیز رضایتمندی افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی زائران اربعین حسینی

تامین و ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی زائران اربعین حسینی