مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-03سياسي

دخالتی در انتخاب فرماندار آمل نداشتم


نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی، شائبه دخالت ونقش داشتنش درجابجایی فرماندار سابق و انتخاب فرماندارجدید این شهرستان را به شدت تکذیب و آن را رد کرد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی، شائبه دخالت ونقش داشتنش درجابجایی فرماندار سابق و انتخاب فرماندارجدید این شهرستان را به شدت تکذیب و آن را رد کرد.

رضا حاجی پور درگفت وگو با خبرنگار ایسنا گفت: درخصوص جابجایی فرماندار آمل و شائبه نقش داشتن در انتخاب فرماندار جدید، من دخالتی نداشتم و قسم جلاله می خورم فرماندار معرفی شده را تا امروز ندیدم.

ارزیابی سیاسی وزارت کشور وی افزود: درانتخاب فرماندار شهرستان ها و فرماندارآمل دولت و وزارت کشور براساس ارزیابی های سیاسی انتخاب می کند.

نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: فرماندار جدید آمل، پیش ازاین مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران بوده و عملا در تعیین فرمانداران و بخشداران استان جایگاه داشتند.

به گفته حاجی پور، در طول دو سالی که دولت سیزدهم روی کار آمد من آقای زارعی (فرماندارجدیدآمل) را ندیده ام و عکس ایشان را از طریق رسانه ها دیدم.

وی درخصوص اینکه درمحافل سیاسی گفته شده بود که نماینده مردم آمل گزینه های پیشنهادی به استاندارمازندران داده است، گفت: من اعلام کردم که کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالتی در انتخاب فرماندار آمل نداشتم

دخالتی در انتخاب فرماندار آمل نداشتم