مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:052023-05-28اقتصادي

کشف بیش از 1.5 کیلو طلای قاچاق در سیرجان


دادستان سیرجان از کشف بیش از 1.

5 کیلو طلای قاچاق در یک طلافروشی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قدیمی گفت: پس از کسب گزارش های مردمی مبنی بر خرید و فروش طلاجات خارجی قاچاق در یک واحد طلافروشی، بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات اولیه با همکاری مأموران انتظامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و نمایندگان اداره صمت و هیئت ماده 181 قانون مالیات های مستقیم، دستور قضایی برای بازرسی از طلافروشی صادر شد.

قدیمی تصریح کرد: در پی اعلام مأموران و کارشناسان مربوطه در بازرسی از این طلافروشی میزان یک کیلو و 512 گرم طلای خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد به منظور شناسایی و کشف فرار مالیاتی و پولشویی احتمالی این واحد صنفی، بررسی های لازم با همکاری مراجع ذیربط در حال انجام است.

مدعی العموم سیرجان گفت: پس از کشف طلای قاچاق از این طلافروشی، دو واحد طلافروشی دیگر نیز با تلاش مأموران شناسایی و پس از بازدید از این دو طلافروشی نیز میزان 686 گرم طلای خالص قاچاق کشف و ضبط شد.

او با اعلام اینکه تخلف از ضوابط اختصاصی گروه کالایی فلزات گران بها، موجب محکومیت فرد خاطی به ضبط کالا و پرداخت جریمه برابر ارزش کالا خواهد شد، افزود: در خصوص این 2 واحد طلافروشی نیز پرونده قضایی تشکیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 1.5 کیلو طلای قاچاق در سیرجان

کشف بیش از 1.5 کیلو طلای قاچاق در سیرجان