مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-09اجتماعي

پارک مردم همدان،همچنان نابسامان


همدان_ اخیرا وضعیت پارک مردم برای خانواده ها نامناسب و غیر قابل تحمل شده است بطوری که مسئولین استانی نیز به فکر ساماندهی اوضاع افتاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با شروع فصل گرما و آغاز تعطیلات تابستانی برای دانش آموزان و فرهنگیان، اقبال عمومی به پارک ها ومراتع سرسبز بیشتر می شود.

شهرهمدان پارک های متنوع و سرسبزی را در دل خود جای داده است که روزها و شب ها مورد استفاده عموم مردم بخصوص خانواده ها قرار می گرد.

یکی از پارک های بزرگ همدان که دارای شهربازی، زمین فوتسال، زمین بازی کودکان و … نیز هست، پارک مردم است که عده زیادی برای تفرح و فراغت به آنجا می روند.

اخیراً وضعیت پارک مردم برای خانواده ها نامناسب و غیر قابل تحمل شده است بطوری که مسئولین استانی نیز به فکر ساماندهی اوضاع افتاده اند.

اوایل خرداد ماه دادستان طی گفت وگویی اظهار داشت: به منظور ساماندهی پارک مردم با پلیس هماهنگی هایی صورت گرفته شده است.

فرماندار همدان نیز اخیراً اذعان داشت: با همکاری نیروی انتظامی با هنجارشکنی ها و بی قانونی های پارک مردم هم برخورد داریم و نظارت خود را بیشتر خواهیم کرد تا جایی که مشکل در این بوستان حل شود.

گزارش های مردمی نشان می دهد با وجود افزایش نظارت ها همچنان معتادان متجاهر و برخی از هنجار شکنان در این پارک حضور و فعالیت دارند که امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک مردم همدان،همچنان نابسامان

پارک مردم همدان،همچنان نابسامان