مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-21ورزشي

زمان برگزاری تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، گفت: زمان برگزاری این تور مشخص شد.

- حبیب ستوده نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده زمان برگزاری سی و ششمین دوره ی تور دوچرخه سواری بین المللی ایران-آذربایجان از 3 لغایت 9 شهریور ماه سال جاری در پنج مرحله برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه زمان افتتاحیه این تور روز شنبه 4 شهریور ماه در تبریز خواهد بود، عنوان داشت: تعداد تیم های شرکت کننده متعاقباً اعلام خواهد شد ولی مسیر این دوره از تور در پنج مرحله به ترتیب تبریز به ارومیه و بعد از اتمام رکابزنان از ارومیه به تبریز ترانسفر می شوند - تبریز به منطقه آزاد ارس - منطقه آزاد ارس به شبستر و بنیس و برگشت به تبریز - تبریز به سرعین - سرعین به تفرجگاه عینالی خواهد بود.

ستوده نژاد همچنین در خصوص تور کندوان اظهار کرد: تور کندوان نیز در فدراسیون جهانی UCI ثبت شده و امسال به صورت بین المللی و با حضور تیم های داخلی و خارجی در تاریخ چهارم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی در مورد چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز یادآور شد: علی رغم نامه ای که به وزیر محترم ورزش و جوانان در این خصوص ارسال کردیم، شنبه هفته آینده با استاندار آذربایجان شرقی جلسه ای برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد

زمان برگزاری تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان مشخص شد