مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 06:002023-06-07ورزشي

اعتماد مربی اسپانیایی به بازیکن تیم ملی ایران/ آموزش زبان چالش شد


سرمربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه به بازیکن ایرانی تیمش اعتماد دارد و فصل بعد هم روی او حساب می کند، گفت: آرزو می کنم سال آینده سال احمدعباسی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتسال واین آلبالی یکی از دو تیم لیگ دسته اول اسپانیا بود که این فصل از بازیکن ایرانی استفاده کرد.

سعید احمدعباسی ملی پوش فوتسال ایران و آقای گل لیگ برتر کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن موانع زیاد اداری و بعد از چند هفته از شروع لیگ اسپانیا به این کشور سفر کرد و در 24 مسابقه 9 گل به ثمر رساند.

یاران احمدعباسی در پایان مرحله نخست لیگ اسپانیا در رده هفتم ایستادند تا در مرحله پلی آف رقیب بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی بشوند.

دو باخت متوالی در پلی آف برابر بارسا حکم پایان کار آلبالی را در این فصل امضا کرد؛ تیمی که دیوید راموس سرمربی آن می گوید مهمترین هدفش داشتن ثبات و حضور در مرحله پلی آف است.

خبرنگار مهر با پایان فصل برای تیم آلبالی گفت وگویی را با دیوید راموس انجام داد؛ کسی که از نظر فنی بازیکنان ایران را قبول داشته و حتی بازیکنان کشورمان را زیر نظر دارد ولی تاکید می کند مشکلات اداری و بروکراتیک یکی از موانع جذب بازیکنان توانمند ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مربی اسپانیایی به بازیکن تیم ملی ایران/ آموزش زبان چالش شد

اعتماد مربی اسپانیایی به بازیکن تیم ملی ایران/ آموزش زبان چالش شد