مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-01سياسي

رعایت پوشش اسلامی یکی از ارزش های ملی و اسلامی است


فرماندار بانه تشویق و ترویج فرهنگ عمومی را از الزامات کارگروه فرهنگ عمومی دانست و گفت: رعایت پوشش اسلامی یکی از ارزش های ملی و اسلامی است.

- ایسنا/کردستان فرماندار بانه تشویق و ترویج فرهنگ عمومی را از الزامات کارگروه فرهنگ عمومی دانست و گفت: رعایت پوشش اسلامی یکی از ارزش های ملی و اسلامی است.

کمال خدری امروز (11خرداد) در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بانه که به منظور بررسی راهکارهای فرهنگی تقویت و ترویج حجاب و عفاف و برگزاری یادواره شهدای کشوری 15 خرداد سال 1363 شهر بانه در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل انجام داده اند.

وی افزود: می بایست به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و برای تقویت روحیه انقلابی جامعه باید این موضوع را به شیوه های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

خدری اضافه کرد: حجاب برای زن، به معنای ذلت نیست؛ بلکه به معنای عصمت و حفظ شان زن است؛ لذا حجاب به معنای چادر نیست؛ اما چادر در نزد ما ایرانی ها بهترین نوع حجاب است.

وی با بیان اینکە باید در راستای رفع مسائل و مشکلات سطح جامعه گام برداشت، خاطرنشان کرد: با ایجاد فضای مناسب، زمینه شکوفایی توانمندی های عظیم و نیز حضور پررن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پوشش اسلامی یکی از ارزش های ملی و اسلامی است

رعایت پوشش اسلامی یکی از ارزش های ملی و اسلامی است