مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-07سياسي

مقابله با هجمه های فرهنگی در حوزه ساحل مطالبه مردم مازندران است


برنامه ریزی درست برای مقابله با هجمه های فرهنگی با وجود داشتن 480 کیلومتر نوار ساحلی مطالبه مردم متدین استان از دستگاه انتظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان با تقدیر از تلاش های سردار مرتضی میرزایی مازندران فرمانده سابق انتظامی مازندران با اشاره به حضور ثابت سردار میرزایی در نماز جمعه مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان، افزود: انتظارمان از فرمانده جدید در حوزه حجاب و عفاف و مسائل فرهنگی که خواسته به حق مؤمنان است این است که تدابیر بهتری در این راستا اتخاذ شود زیرا کشف حجاب و رهاشدگی برای مردم ولایی مازندران قابل قبول نیست.

آیت الله محمدی لایینی با بیان اینکه امنیت مسئله بسیار مهمی است، گفت: نرم افزار ایمان و امید که دستمایه سه تحول در مقیاس ملی، امت اسلامی و بین المللی بوده است و دشمنان امروز همین ایمان و امید را با تهدید، خودنمایی، هنجارشکنی هنجارهای ایمانی و ارزشی و یاس پراکنی هدف قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: برای تأمین امنیت جامعه باید جهت تقویت روحیه ایمان و امید برنامه ریزی درست داشته باشیم، البته باید به مسئله معیشت هم بپردازیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با هجمه های فرهنگی در حوزه ساحل مطالبه مردم مازندران است

مقابله با هجمه های فرهنگی در حوزه ساحل مطالبه مردم مازندران است