مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-08اقتصادي

توافق 194 میلیون دلاری صندوق توسعه ملک سلمان با تاجیکستان


سفر هیأت صندوق توسعه ملک سلمان به تاجیکستان با توافق در مورد 12 پروژه به ارزش 194 میلیون دلار به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سفر هیأت صندوق توسعه ملک سلمان به تاجیکستان با توافق در مورد 12 پروژه به ارزش 194 میلیون دلار به پایان رسید.

در این بازدید، اعضای هیئت با روند اجرای پروژه هایی که این صندوق در تاجیکستان تأمین مالی می کند، از نزدیک آشنا و با نهادهای مجری دیدار و گفت وگو انجام داد.

صندوق توسعه ملک سلمان از اجرای سه پروژه در زمینه های آموزشی، حمل و نقل و آب که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارند، حمایت مالی می کند.

می توان به پروژه هایی از جمله اجرای مرحله چهارم ساخت و تجهیز 34 مدرسه (تا پایان سال جاری میلادی)،  بازسازی 50 کیلومتر از بزرگراه کولاب-قلعه خم (طی ماه های نزدیک انجام خواهد شد) و توسعه منابع آب و تامین آب استان ختلان (طی هفته های نزدیک مناقصه اجرای آن اعلام خواهد شد) نام برد.

شایان ذکر است که چندی قبل هیئت دیگری از صندوق توسعه ملک سلمان از تاجیکستان بازدید کردند که برای سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری در بخش آموزش تاجیکستان اعلام آمادگی کرده بودند.

گفتنی است همزمان با بازدید هیئت این صندوق از تاجیکستان در محل سفارت عربستان سعودی در دوشنبه مراسم اهداف 25 تن خرما به مردم این کشور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق 194 میلیون دلاری صندوق توسعه ملک سلمان با تاجیکستان

توافق 194 میلیون دلاری صندوق توسعه ملک سلمان با تاجیکستان