مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-14سياسي

اندیشه های مقام معظم رهبری پیوستگی عمیقی با قرآن کریم دارند


کارشناس مسئول ترویج پژوهش حوزه های علمیه در سطح یک و سفیران هدایت گفت: اندیشه های مقام معظم رهبری پیوستگی عمیقی با قرآن کریم دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام حسین جماعتی کارشناس مسئول ترویج پژوهش حوزه های علمیه در سطح یک و سفیران هدایت در اولین پیش کنگره اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در اراک اظهار داشت: اگر به بیانات بیانات رهنمودهای مقام معظم رهبری در مناسبت های مختلف توجه داشته باشیم ظرفیت های خوبی برای پژوهش فراهم خواهد شد و اندیشه های قرآنی ایشان باید تبیین و در اختیار اقشار مختلف جامعه گذاشته شود.

کارشناس مسئول ترویج پژوهش حوزه های علمیه در سطح 1 افزود: حل مسائل و شبهات بنیادین با تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری امکان پذیر خواهد بود و ترویج و تقویت معارف دینی از این طریق امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب در مسئله اخلاق و معنویت حرف های بسیاری بیان شده و دنیایی از معارف در آن نهفته و در اینجا جملاتی بسیار دقیق مطرح می شود که جای کار کردن بسیار دارد و مصادیق مطرح شده مبانی قرآنی دارند و می تواند به عنوان زیرساخت پژوهش های قرآنی استفاده شود.

حجت الاسلام جماعتی ادامه داد: در حوزه نظام خانواده اصل استحکام خانواده همچنین این ظرفیت وجود دارد و اینها مواردی هستند که حوزه های عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های مقام معظم رهبری پیوستگی عمیقی با قرآن کریم دارند

اندیشه های مقام معظم رهبری پیوستگی عمیقی با قرآن کریم دارند