مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-03اقتصادي

تخصیص 8 هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول استانی رییس جمهور


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تخصیص هشت هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رییس جمهور به این استان، گفت: از استان های پیشرو در جذب اعتبارات دور اول سفر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عابدین خرم روز شنبه با اشاره به تصویب 19 هزار و 373 میلیارد تومان اعتبار برای استان در سفر خرداد ماه سال گذشته رییس جمهور به استان، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این اعتبار برای سه سال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات سفر رییس جمهور علاوه بر اعتبارات سالانه رایج استان هاست، گفت: تکمیل مقبره الشعرا و تملک خانه باقرخان در تبریز اولویت دولت است.

خرم با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 220 هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان گفت: رییس جمهور در دور دوم سفر استانی با فعالان اقتصادی و تولیدی استان دیدار می کند.

وی با اعلام اینکه در دور دوم سفر رییس جمهور به استان خط آهن بستان آباد- خاوران به بهره برداری می رسد، گفت: عملیات اتصال ایستگاه خاوران به ایستگاه مرکزی تبریز پس از سفر رییس جمهور به جد دنبال می شود و خط آهن بستان آباد - تبریز به طور کامل به بهره برداری می رسد.

خرم با بیان اینکه دولت با تمام توان برای احیای دریاچه ارومیه می کوشد، اظهار کرد: انتقال آب کانی سیب نقش مهمی در احیای دریاچه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 8 هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول استانی رییس جمهور

تخصیص 8 هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول استانی رییس جمهور