مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-07سياسي

تأمین قطعات و تعیین تکلیف قطارهای زمین گیر در اولویت توسعه ناوگان ریلی


عضو هیئت مدیره رجا تأمین قطعات و تعیین تکلیف ناوگان متوقف شده را از برنامه های در اولویت شرکت ذکر کرد و گفت: صنعت ریلی، صنعتی پرهزینه است که مظلوم واقع شده است و امیدواریم نگاه دولت و مجلس به این حوزه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عموم شرکت قطارهای رجا، علی رضا علی سلیمانی، معاون اجرایی شرکت رجا، در مراسم تجلیل از مأموران برگزیده قطارهای رجا، اظهار داشت: همه کسانی که در شرکت رجا مشغول خدمتند، مفتخر به خادمی امام رضا (ع) هستند.

وی افزود: این صنعت پرهزینه و پرمشقت است که مظلوم واقع شده و امیدواریم نگاه دولت و مجلس نگاه ویژه ای باشد و با توجه به تأکید مؤکد رهبر انقلاب به توسعه صنعت ریلی، این صنعت مورد توجه جدی مسؤولان قرار گیرد.

معاون اجرایی شرکت رجا، تأمین قطعات و تعیین تکلیف ناوگان متوقف شده را از برنامه های در اولویت شرکت رجا ذکر کرد و افزود: مأموران موظف اعم از رؤسای قطار، ترن ست رانان، مهمانداران، سرمهمانداران، مأموران فنی، تهویه، مولد، استیم و غیره پیشانی تماس با مشتریان بوده و نقش کلیدی و مهمی دارند.

در ادامه این مراسم، ناصر بختیاری، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، بیان کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری، سامان دهی حقوق ها در کمترین زمان در دستور کار قرار گرفت و در یک نظام هماهنگ و مستمر، زمینه برای پرداخت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین قطعات و تعیین تکلیف قطارهای زمین گیر در اولویت توسعه ناوگان ریلی

تأمین قطعات و تعیین تکلیف قطارهای زمین گیر در اولویت توسعه ناوگان ریلی