مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-13ورزشي

آشفته بازار در هیات های ورزشی همدان


چند هیات ورزشی در استان همدان ظرف روزهای اخیر با استعفای روسای خود مواجه شده اند و بعضی هیات ها هم اوضاع مدیریتی خوبی ندارند که این روند، زیبنده ورزش هگمتانه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، روز یکشنبه مجمع سالیانه هیات وزنه برداری استان همدان در شرایطی برگزار شد که انتقادات به عملکرد این هیات چه از سوی مدیرکل ورزش و جوانان و چه از سوی رییس فدراسیون وزنه برداری بالا بود.

هیاتی که یک ماه پیش با استعفای رییس خود مواجه شد و به دوران سرپرستی رفت.

  بر همه واضح و روشن است که در دوران سرپرستی هیات های ورزشی برنامه ها آن چنان که باید رونق ندارد و سرپرست بیشتر وظیفه دارد مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی هیات مدنظر را فراهم کند بر همین مبناست که حواشی و اختلافات درونی وزنه برداری همدان بعد از استعفای رییس دوچندان شد و این رشته مدال آور روزهای تلخی را تجربه می کند.

طوری که در حال حاضر کمتر از انگشتان دو دست در این ورزش به صورت سازمان یافته فعالیت دارند! وزنه برداری اما تنها هیاتی نیست که این روزها به چالش خورده است.

کشتی به عنوان نخستین و پرافتخارترین ورزش استان هم این روزها با سرپرست اداره می شود ورزشی که سال هاست به بن بست خورده و دیگر خبری از افتخارآفرینی دهه 80 گوش شکسته های همدان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفته بازار در هیات های ورزشی همدان

آشفته بازار در هیات های ورزشی همدان