مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-16ورزشي

معاون قوه قضاییه: توسعه فضا های اداری قوه قضاییه در یک برنامه 5 ساله


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، ابراهیم شاهرخیان در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی دادگستری گلستان، - معاون مالی، پشتیبانی و رفاهی قوه قضاییه با اشاره به توسعه فضا های اداری قوه قضاییه در یک برنامه 5 ساله، گفت: تا یک سال دیگر همه مصوبات عمرانی سفر رییس قوه قضاییه در استان گلستان تکمیل می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، ابراهیم شاهرخیان در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی دادگستری گلستان، اظهار داشت: این سالن از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان گلستان بود که با تلاش و پیگیری رییس کل دادگستری استان در کمتر از 6 ماه تکمیل و آماده بهره برداری شد.

معاون مالی، پشتیبانی و رفاهی قوه قضاییه افزود: از دیگر مصوبات سفر رییس قوه به گلستان ساخت ساختمان جدید برای دادگستری شهرستان گنبدکاووس و شهرستان گمیشان بود که این دو بنا نیز در حال ساخت است و تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود تا همکاران قضایی و اداری در محیط استاندارد به مردم خدمات ارائه دهند.

شاهرخیان با بیان این که قوه قضاییه از حیث فضا های اداری و قضایی با کمبود مواجه است، گفت: بر مبنای استاندارد هایی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصویب کرده است، قوه قضاییه نیاز به 4 میلیون مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون قوه قضاییه: توسعه فضا های اداری قوه قضاییه در یک برنامه 5 ساله

معاون قوه قضاییه: توسعه فضا های اداری قوه قضاییه در یک برنامه 5 ساله