مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:352023-05-30سياسي

تکمیل پروژه های نیمه تمام خوزستان در اولویت دولت باشد


نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرها و روستاهای خوزستان از سوی دولت شد.

- سید کریم حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در پایان سفر رییس جمهور و هیئت همراه به خوزستان در جلسه شورای اداری از رییس جمهور درخواست شده تا جزییات سفر (پروژه ها و میزان بودجه اختصاصی) شفاف و به شکل مشخص برای شهرستان ها اعلام شود، یک جلسه ای را با حضور استاندار خوزستان و معاون اجرایی ریاست جمهوری که مسئولیت مصوبات سفر را برعهده دارد، داشته باشیم.

وی افزود: بر اساس وعده رییس جمهور چند روز قبل این جلسه را با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار خوزستان و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوزستان برگزار شد؛ نقطه نظرات، نگرانی ها، درخواست های مردمی و مطالبات نمایندگان در خصوص سفر در این جلسه با جدیت، صراحت و شفافیت مطرح شد.

حسینی اظهار کرد: بعد از ارائه گزارش معاون رییس جمهور به شکل مکتوب و مشخص که چه پروژه هایی و در مدام شهرستان های استان تعیین شده از او درخواست شده که تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهرها و روستاهای خوزستان در اولویت باشد؛ همچنین مطالبی از سوی سازمان برنامه بودجه اعلام شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: همچنین مقرر شده تا برگزاری این جلسه تداوم داشته باشد تا هم اولویت شهرستان ها را تعیین شود و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه تمام خوزستان در اولویت دولت باشد

تکمیل پروژه های نیمه تمام خوزستان در اولویت دولت باشد