مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 18:552023-06-11سياسي

بمباران شیمیایی سردشت نماد مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی است


مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: شهدای بمباران شیمیایی سردشت نماد ایثار و مقاومت مردم ایران در طول دوران جنگ تحمیلی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلال الدین اعظمی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی برای برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر سردشت اظهار کرد: سالهاست این مراسم برگزار می شود اما دغدغه اصلی این است که مراسم باید هرساله بهتر و با کیفیت تر نسبت به سال گذشته باشد و این امر تنها به همت و تلاش، وحدت و همدلی و همراهی یکدیگر امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در کار و برنامه ها در این خواهد بود که ذیل ستاد گرامیداشت کمیته های ایجاد و تشکیل شود و اقدامات برنامه ریزی و انجام گیرد، بیان کرد: این مراسم باید برنامه ای در سطح استانی و در جایگاه ملی برگزار شود و نماد از وحدت، آرامش، مظلومیت مردم سردشت در آن به نمایش گذاشته شود.

مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در این مراسم باید نماد حقوق بشر آمریکایی که نمادی از دوگانگی و استکبار و مردم ستیزی است را نشان دهیم و برای این امر نیز می طلبد از رسانه های ملی و محلی و فضای مجازی استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سردشت نیز گفت: مراسم گرامیداشت هفت تیر باید در شأن شهدای معظم شیمیایی و مردم این شهرستان برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران شیمیایی سردشت نماد مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی است

بمباران شیمیایی سردشت نماد مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی است