مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 02:462023-06-17سياسي

روسیه: عضویت کامل ایران در سازمان شانگهای 13 تیر اعلام می شود


​ نماینده ویژه رییس جمهوری فدراسیون روسیه در امور سازمان همکاری شانگهای گفت: پذیرش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو کامل، از تصمیمات کلیدی اجلاس 13 تیرماه سران این سازمان خواهد بود، - نشستی که در قالب ویدیوکنفرانس برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، بختیار خاکیموف شنبه در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ روسیه افزود: تهران به تعهدات رویه ای خود برای عضویت در سازمان همکاری شانگهای عمل کرده است.

وی گفت: در اجلاس آتی سازمان همکاری شانگهای در دهلی نو که چهارم جولای (13 تیرماه) در قالب ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد، یکی از تصمیمات کلیدی، پیوستن ایران به عنوان یک عضو کامل خواهد بود.

نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور سازمان همکاری شانگهای گفت: ایران مراحل مربوط به عضویت خود را تکمیل کرده است و به خانواده کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای خواهد پیوست.

وی همچنین گفت: در اجلاس آتی سران سازمان شانگهای، تفاهم نامه تعهدات بلاروس با هدف دستیابی به جایگاه عضو در این سازمان بررسی خواهد شد.

مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ بزرگترین گردهمایی سالانه اقتصادی روسیه است که 24 خردادماه جاری آغاز به کار کرد و در آن هیاتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: عضویت کامل ایران در سازمان شانگهای 13 تیر اعلام می شود

روسیه: عضویت کامل ایران در سازمان شانگهای 13 تیر اعلام می شود